Despre Noi

50 ANI ALĂTURI DE TINE

I Provenzali România

Incep prin a va spune ca ne-am dorit enorm sa putem comercializa aceste produse si pe piata din Romania si dupa cativa ani am si reusit. Suntem unic importator si distribuitor al produselor I Provenzali. Produsele I Provenzali sunt produse de inalta calitate, aflate pe piata din Italia de peste 50 de ani, pe aproape toate rafturile farmaciilor, magazinelor cu specific cosmetic, magazinelor mici si mijlocii. Sunt produse 100% vegane, fara parabeni si fara coloranti, nefiind testate pe animale, iar o mare parte dintre ele fiind si certificate BIO. Astfel, la producerea lor se tine cont de natura folosindu-se energie fotovoltaica si recipinte reciclate si reciclabile.
Telul nostru pentru piata din Romania este acela de a oferi produse de calitate superioara cu ingrediente naturale accesibile tuturor.

BRANDUL: I PROVENZALI

În 1998 noi asociați se alătură companiei luănd astfel naștere I Provenzali. Având la baza filozofiei brand-ului și în ziua de azi ideea de a propune produse cosmetice naturale, bio și ecologice sustenabile, valorizând identitatea artizanală și de a face accesibil publicului larg produsul de calitate.Iată așadar cum I Provenzali a devenit astăzi propunerea de referință pe piața produselor naturale a Marilor Distribuitori din Italia.

CODUL DE ETICĂ

Codul de Etică este unul din instrumentele de responsabilitate socială al unei firme ce exprimă angajamentele și responsabilitățile insușite de cei care lucrează atît în interiororul cât și pentru Grupul Gianasso, în propriile acțiuni cotidiane la locul de muncă. Mai mult de atât, reprezintă în același timp drept ghid ce servește a fi de ajutor și a îndruma fiecare persoană care face parte din organizație in ceea ce privește admisibilitatea sau inadmisibilitatea alegerilor sau a comportamentelor și în aelași timp, sa consolideze conștiința și percepția de apartenență la organizația în sine, având ca scop dezvoltarea unei ample și completă partajare al principiului de etică al corporației.

SUSTAINABLE SUPPLY CHAIN: CUM IA NAȘTERE IDEA

Am crezut întotdeauna și am dezvoltat relații de încredere cu furnizorii noștri, prețul și calitatea serviciului sunt, fără îndoială, elemente esențiale, dar poate nu unice, în raportul client-furnizor. Există și altele, care pe termen lung pot contribui la diferență, iar printre acestea angajamentul față de sustenabilitate joacă un rol cheie. Din acest punct de vedere, 2012 reprezintă anul trecerii de la conștientizarea generică la acțiunea specifică: analiza lanțului de aprovizionare, de asemenea în ceea ce privește angajamentul față de sustenabilitate, devine o prioritate al companiei.